Załatwianie spraw z zakresu działania Wydziału Organizacyjnego i Informatyki

Komórka
realizująca

Wydział Organizacyjny i Informatyki

Rodzaj sprawy
Rejestracja domeny drugiego stopnia w domenie "inowroclaw.pl"
Wymagane
dokumenty
Prawidłowo wypełniony wniosek
Dokumenty do
pobrania
Wniosek o rejestrację (41kB) word

Opłaty
Rejestracja domeny drugiego stopnia w domenie „inowroclaw.pl" jest nieodpłatna. Natomiast utrzymanie nazwy zarejestrowanej domeny jest płatne i wynosi 30 zł netto rocznie + obowiązująca stawka podatku VAT.
Zwolnienie z opłaty (30kB) word
Miejsce złożenia
dokumentów
Biuro Obsługi Interesantów i Kontroli
ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36
88-100 Inowrocław
Czas załatwienia
sprawy
Wniosek o rejestrację i utrzymywanie nazwy domeny rozpatruje Prezydent Miasta Inowrocławia, w terminie 14 dni od daty złożenia wniosku w formie pisemnej.
Tryb odwoławczy
----------
Podstawa prawna
Zarządzenie Prezydenta Miasta Inowrocławia (42kB) word
Uwagi
Pozytywne rozpatrzenie wniosku powoduje rejestrację domeny oraz przesłanie odpowiedniej informacji na adres mailowy wnioskodawcy.
W przypadku odmowy rejestracji domeny wnioskodawca informowany jest o tym w formie pisemnej.





Komórka realizująca
 
Wydział Organizacyjny i Informatyki

Rodzaj sprawy
Realizacja zadań związanych z rozpatrywaniem wniosków o wyrażenie zgody na posługiwanie się insygniami Miasta Inowrocławia, tj. herbem i barwami Miasta, a także znakiem graficznym - logo gminy Miasto Inowrocław
Wymagane
dokumenty
 Wniosek
Dokumenty do
pobrania
wniosek (34kB) word

Opłaty
Posługiwanie się insygniami Miasta Inowrocławia przez miejskie jednostki organizacyjne jest bezpłatne. Podmioty inne niż miejskie jednostki organizacyjne mogą zostać obciążone opłatą w wysokości nie przekraczającej rocznie 10% minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego zgodnie          z ustawą z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2015 r. poz. 2008).
Ww. opłaty nie pobiera się od organizacji pozarządowych, o których mowa      w art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. z 2016 r. poz. 239).

Miejsce złożenia
dokumentów
Biuro Obsługi Interesantów i Kontroli
ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36
88-100 Inowrocław
Czas załatwienia
sprawy
Wniosek o wyrażenie zgody na posługiwanie się insygniami Miasta Inowrocławia Prezydent Miasta Inowrocławia rozpatruje w terminie do 30 dni od daty złożenia kompletnego wniosku w formie pisemnej
Tryb odwoławczy
----------
Podstawa prawna
Statut Miasta Inowrocławia

Uchwała nr XVI/201/2003 Rady Miejskiej Inowrocławia z dnia 29 grudnia    2003 r. w sprawie określenia zasad i warunków posługiwania się insygniami Miasta Inowrocławia

Uchwała nr XL/486/2006 Rady Miejskiej Inowrocławia z dnia 24 lutego 2006 r. w sprawie ustanowienia znaku graficznego - logo gminy Miasto Inowrocław

Uwagi
Miejskie jednostki organizacyjne posługują się insygniami Miasta Inowrocławia na podstawie pisemnej zgody Prezydenta Miasta Inowrocławia. Natomiast podmioty inne niż miejskie jednostki organizacyjne uprawnione są do posługiwania się nimi po zawarciu stosownej umowy.

W przypadku odmowy wyrażenia zgody na posługiwanie się insygniami Miasta Inowrocławia wnioskodawca informowany jest o tym w formie pisemnej.


Wytworzył: Maciej Piątkowski Naczelnik Wydziału Organizacyjnego i Informatyki (11 czerwca 2014)
Opublikował: Robert Wawer (11 czerwca 2014, 13:11:23)

Ostatnia zmiana: Marta Tuszyńska (8 lipca 2016, 13:06:06)
Zmieniono: aktualizacja

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 7318

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij